- Charakterystyka pracy zdalnej oraz jej wpływ na wyobrażenia uczniów związane z powrotem do szkoły
- Charakterystyka funkcjonowania uczniów podczas pracy zdalnej
- Różnice pomiędzy pracą zdalną, a nauką stacjonarną
- Indywidualne wsparcie dziecka w powrocie do szkoły
Od nauki zdalnej do stacjonarnej.
Dowiedz się jak zapewnić dziecku bezpieczny powrót do szkoły!
DOŻYWOTNI DOSTĘP
33 LEKCJE
CERTYFIKAT UKOŃCZENIA
DODATKOWE SZKOLENIE GRATIS
Dlaczego to szkolenie jest tak ważne?
Co czwarte dziecko przyznało, że stale bądź często jest rozzłoszczone, co piąte odczuwa stałe lub częste przygnębienie, osamotnienie czy smutek…
Okazało się, że wizja ponownej nauki stacjonarnej wywołuje u nich wycofanie, apatię, a nawet wzrost zaburzeń depresyjnych. Dzieciom brakowało spędzania wspólnych chwil z rówieśnikami i nauczycielami, jednocześnie pojawiły się u nich obawy przed zbyt intensywnym nadrabianiem zaległości oraz rozliczaniem z materiałów przerabianych podczas nauczania zdalnego.
To nauczyciele, wspierani przez rodziców decydują o tym, jak będzie wyglądał powrót do nauki stacjonarnej.
W naszym szkoleniu zwracamy uwagę na to jak sprawić, aby dziecko odnalazło się w szkolnej rzeczywistości oraz w jaki sposób zapewnić im dobry i bezpieczny start we wrześniu. Wskazujemy, jak ważne jest wsparcie i budowanie dobrych relacji z rodzicami i ich dziećmi.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Jak zdiagnozować i zminimalizować lęk wynikający z powrotu do nauki stacjonarnej
Kiedy interweniować – na jakie zachowania dziecka zwracać uwagę
Jakie są metody wspomagania powrotu do szkoły w kontekście samoorganizacji
Jak przeprowadzić zajęcia warsztatowe dotyczące higieny i zdrowia
Jakie są sposoby wzbudzania motywacji u dzieci i młodzieży
W jaki sposób pomoc dziecku w przypadku pogorszenia relacji rówieśniczych
Jak wzmocnić relacje interpersonalne - scenariusze zajęć integracyjnych
Jak przygotować siebie oraz dzieci do kolejnego lockdownu
Jak prowadzić ciekawe lekcje, które zaangażują uczniów
Jak odbudować relację uczeń-nauczyciel
Dodatkowo, drugie szkolenie otrzymasz gratis!
,,Cyberdzieci. Jak diagnozować i leczyć problem?”
Jakie są opinie o wykładowcy?
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:
Nauczycielem
Chcesz zapewnić uczniom dobry oraz bezpieczny start we wrześniu
Obawiasz się trudności wychowawczych i organizacyjnych
Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie współpracować z rodzicami i ich dziećmi
Psychologiem
W Twoim gabinecie pojawia się coraz więcej pacjentów z problemami ponownej adaptacji wśród rówieśników
Chcesz poznać praktyczne metody profilaktyczne i terapeutyczne
Chcesz dowiedzieć się jak funkcjonują dzieci w świeci wirtualnym
Rodzicem
Twoje dziecko nie chce przebywać wśród rówieśników
Twoje dziecko skupia się tylko na działalności w świecie wirtualnym
Obawiasz się o zdrowie psychiczne swojego dziecka
Lub po prostu
Chcesz dowiedzieć jakie są przyczyny oraz skutki izolacji dzieci wynikające z nauki zdalnej
73% uczniów odczuwa stres, niepewność i strach po powrocie do stacjonarnej szkoły.
-CEO, Raport z badania Szkoła ponownie czy szkoła od nowa? Jak wygląda powrót do stacjonarnej edukacji?
Nowoczesna platforma edukacyjna, dożywotni dostęp.
Autor szkolenia
Jakub Chejna
Pedagog, socjoterapeuta, terapeutą zaburzeń zachowania dzieci i młodzieży, kierownik Zespołu Wychowawców w Ośrodku Socjoterapii. Od dwunastu lat pracuje z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym, zaburzeniami zachowania i emocji oraz małoletnimi z grup podwyższonego ryzyka. Ekspert od pracy z dziećmi i młodzieżą uzależnioną od Internetu, gier i mediów społecznościowych.
Autor i realizator nowoczesnych scenariuszy zajęć profilaktycznych, socjoterapeutycznych dla szkół oraz szkoleń dla kadry pedagogicznej. Ukończył III stopień terapii z wykorzystaniem Dialogu Motywującego. Brał udział w wielu szkoleniach n/t profilaktyki zachowań ryzykownych, przemocy oraz pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami zachowania i emocji. Brał udział w wymianach studyjnych w ośrodkach wychowawczych we Francji i Łotwie. Od czterech jest Kierownikiem Zespołu Wychowawców w Ośrodku Socjoterapii w Olsztynie. Jest koordynatorem Zespołów ds. IPET oraz innych zespołów roboczych. Posiada własną praktykę edukacyjno – terapeutyczną.
Program szkolenia
Przykładowe lekcje
Kupując jedno szkolenie, drugie
otrzymujesz gratis!
otrzymujesz gratis!